Blog 1 jaar!

Hieperdepiep.. Hoera! Vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn blog begon. Ben ik er nog steeds blij mee? Zeker.

Een jaar geleden dacht ik dat ik heel “braaf” volgens mijn zelfgemaakte schema iedere week 2-3x zou uploaden, maar al snel bleek dit niet het geval te zijn. Ik heb nog steeds de intentie om vaker te posten, alleen wil ik er niet tegenop gaan zien omdat dit een hobby is. Ook weet ik niet helemaal wat ik met mijn blog wil, wat ik er allemaal op wil posten. Dus hopelijk krijg ik motivatie en energie in de komende weken, en ga ik allerlei verschillende dingen posten, kijken hoe het ontvangen wordt. En zo hopelijk iets vinden wat bij mij, en de mensen die mijn blog lezen past.

Bij een “verjaardag” hoort natuurlijk ook gebak, dus heb ik vanmiddag mezelf lekker verwend met macarons en een kopje thee.

20170813_160559[1]

 

 

 

 

 

 

 

Komende week staat er sowieso voor donderdag alweer een TAG ingepland, dus kom zeker donderdag terug om een kijkje te nemen!

Follow my blog with Bloglovin

Ik ga in week 34 met mijn moeder op vakantie, en zal daar waarschijnlijk veel (natuur)foto’s maken. Hoogstwaarschijnlijk komen daar ook een aantal van online!

*hugs* – Me

Geef een reactie

