25 vragen – TAG

Hey allemaal, daar ben ik weer. Na Castlefest heb ik de smaak weer te pakken, of in ieder geval frisse motivatie om weer aan de slag te gaan op mijn blog! Om even rustig te beginnen hier de 25 vragen TAG. Op het moment dat ik dit schrijf is het 09-08-2017.

  1. Heb je huisdieren?
    Nee heb ik momenteel geen huisdieren. Dit komt omdat we in het studiootje waar we wonen geen huisdieren mogen hebben. Bij mijn ouders heb “ik” nog wel een konijntje!
  2. Noem drie dingen die in je buurt liggen.
    Mobiele telefoon
    Agenda
    Haarelastiekje
  3. Rijd je auto? En zo ja, heb je wel eens een
    ongeluk veroorzaakt?
    Ik heb momenteel nog geen rijbewijs (volg wel rijles), dus nee ik rijd geen auto.
    En voor zover ik weet heb ik op de fiets nog nooit een ongeluk veroorzaakt… (hoop ik)
  4. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
    Ik ben om ongeveer 09:00 vanmorgen opgestaan
  5. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
    Ik heb vanmorgen rond 10:00 voor het laatst gedoucht.
  6. Welke film heb je voor het laatst gezien?
    Pfoeh.. Daar vraag je me wat. *pakt Netflix erbij* Safe Haven is de laatste film die ik alleen heb gekeken! En Tracers is de laatste film die ik samen met mn vriend heb gekeken.
  7. Wat zegt je laatst gekregen smsje?
    Ik ga niet de specifieke tekst neerzetten, maar het was dat iemand thuis was van Castlefest.
    (Het verbaasd me dat ik nog zulke recente smsjes heb)
  8. Wat is je ringtone?
    Hedwig’s Theme
  9. Ben je ooit naar een ander land geweest?
    Eh ja. Niet heel spannend hoor.Ik heb een voet in België gezet
    Ben wezen boodschappen doen in Duitsland
    Ben bij een bruiloft geweest in Frankrijk
    Kerstmarkt in Keulen met 4 vwo
    En als laatste ben ik op stedentrip met mijn middelbare school naar Londen geweest.
  10. Hou je van sushi?
    Haha, jazeker houd ik van sushi.
  11. Waar haal jij de boodschappen?
    Heel lui bij de dichtstbijzijnde winkel: De Albert Heijn. Ook halen we steeds vaker op de markt wat, of bij de Ekoplaza die hier ook om de hoek zit.
  12. Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te
    komen?
    Technisch gezien niet. Alleen val ik heel goed in slaap met 1 tot 2 500mg paracetamols, en die heb ik wel eens ingenomen voor het slapen gaan. Maar ik heb nog nooit echte slaapmedicatie genomen.
  13. Heb je broertjes of zusjes?
    Nope, niet voor zover ik weet 😉 Al zeg ik altijd dat mijn konijntje mijn “zusje” is.
  14. Heb je een computer of een laptop?
    Ik heb een laptop.
  15. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
    Op mijn volgende verjaardag word ik alweer 21…
  16. Heb je een bril of draag je lenzen?
    Ik draag een bril.
  17. Heb je ooit je haar geverfd?
    Jazekers! Pasgeleden nog, het is nu paars aan de bovenkant (al is dat alweer vervaagd naar bruin/rood) en zwart aan de onderkant. Hiervoor verfde ik het aubergine paars, en daarvoor heb ik het een hele lange tijd felrood gehad!
  18. Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
    Gezien het op moment van schrijven bijna 23:00 ’s avonds is, ga ik denk ik zo lekker douchen en mijn bedje in. Heel misschien nog 1 game League of Legends als een vriend “op tijd” thuiskomt na een hele, héle lange busreis.
  19. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
    Gisteravond, toen ik blijkbaar heel erg moe was.. Ik moest huilen omdat ik vond dat mijn vriend lekker rook, maar ik niet in slaap kon vallen op zijn borst omdat we de deur uit moesten. Oeps :$
  20. Wat is je perfecte pizza topping?
    Dat hangt af van mijn stemming, ik houd over het algemeen niet zo van pizza! Maar tomaten/pizzasaus mozzarella pesto vind ik lekker, of met geitenkaas en pijnboompitjes.. Ook kan ik shoarma of tonijnpizza op zijn tijd waarderen.
  21. Wat vind je lekkerder, een hamburger of een
    cheeseburger?
    Over het algemeen waardeer ik een cheeseburger het meest.
  22. Heb je ooit een all-nighter gehad?
    Als je dit specifiek bedoelt om te studeren of iets schoolgerelateerd, dan nee. Wel korte nachtjes. Wel heb ik een aantal nachten waar ik tot 06:00 (of zelfs een keer 08:00) ben doorgegaan met series kijken, gamen, of met vrienden praten.
  23. Wat is je oogkleur?
    Mijn oogkleur is blauw. Al varieert de kleur en intensiteit blauw afhangend van hoe moe of uitgeslapen ik ben!
  24. Kan je verschil proeven tussen Coca Cola en
    Pepsi?
    *shivers* Ja. Ja dat kan ik.
  25. Hoe is het weer vandaag?
    Het weer vandaag was het ene moment bewolkt en winderig, en het andere moment heerlijk zonnig niet te warm zomerweer. Gelukkig is het grotendeels droog gebleven vandaag!

En dat was het dan alweer! De 25-vragen TAG. Ik hoop dat je het leuk vond om weer wat van me te lezen, en deze TAG ook kon waarderen. Als je suggesties hebt voor wat je graag online zou willen zien verschijnen, laat het zeker achter bij de comments alsjeblieft!

Hele fijne dag, en tot later!

*hugs* – Me

Geef een reactie

