Doelen Februari

Januari is alweer voorbij, en daarom is het tijd voor de doelen van Februari. Voor we beginnen met de nieuwe doelen, laten we eerst eens kijken hoe het met de doelen voor Januari is afgelopen.

De doelen die ik had gezet voor Januari waren:

(Mental) Health gerelateerd:

  • 2x in de week naar de sportschool gaan

    Gelukt! Bijna dan, we hebben 1 weekje gesmokkeld en zijn maar 1 x gegaan. (Maar die week had ik letterlijk iedere andere dag iets wat druk/vermoeiend was, dus ik hoop dat jullie het me vergeven ūüėČ )

  • Weer bijhouden wat ik zoal eet op een dag

    Grotendeels gelukt, niet iedere dag is gelukt. Met name de paar dagen dat ik echt niet lekker in mijn vel zat. Ik denk dat er in totaal 5-7 dagen zijn die ik niet heb ingevuld. Hiermee zit ik dus op de goede weg, maar is nog zeker ruimte voor verbetering.

Financieel gerelateerd:

  • Contact opnemen met Voorzet

    Gelukt! Er is zelfs al een intake-gesprek geweest.

  • Ori√ęnteren op werkgebied welke banen/stages mij leuk lijken

    Ik heb er even over nagedacht, maar echt onderzoek heb ik niet gedaan. Niet gelukt dus. 

Relatiegerelateerd:

  • Elke week minstens 1 avond per week samen voor het slapen een serie kijken of sims spelen (oid)

    Gelukt. En het bevalt mij zeer goed. Het is een fijne afsluiting van je dag, waar je gewoon even -echt- kan ontspannen, en even met iets heel anders bezig kan zijn.

  • Samen bespreken hoe de taakverdeling verbeterd kan worden zodat er minder irritaties ontstaan

    Ook gelukt! We hebben een nieuw schema gemaakt, en netjes uitgewerkt op de PC.

Overig gerelateerd:

  • Agenda kopen en invullen

    Ik had de agenda al in huis toen ik dit doel stelde, maar ik kan ook trots vertellen dat de agenda compleet is ingevuld. Ik moet hem weer bijwerken met alle nieuwe afspraken, maar over het algemeen staat alles er in! Gelukt dus. Al moet ik wel zeggen, dat het vrij lastig is met het digitale tijdperk om ook een papieren agenda bij te houden, maar het geeft wel rust.

  • Minimaal √©√©ns per week even stofzuigen

    Helaas is dit niet gelukt. Ondanks dat het maar een klein taakje is (zeker in ons kleine huisje) is ééns per week me niet gelukt. 

5/8 (grotendeels) gelukt, niet slecht toch? 

Dan hierbij de doelen voor Februari*:

(Mental) Health gerelateerd:

  • Minimaal 1 keer per week een “me-time” momentje hebben. Lekker hele lichaam scrubben, haren goed verzorgen, etc.
  • Minimaal 1,5 liter water op een dag drinken (mag meer)
  • Weer bijhouden wat ik zoal eet op een dag

Financieel gerelateerd:

  • Een vervolg afspraak plannen met Voorzet, en op papier zetten wat de punten zijn waar we aan gaan werken.
  • Ori√ęnteren op werkgebied welke banen/stages mij leuk lijken¬†(**Deze blijft er op staan, omdat hij niet gelukt was.)

Relatiegerelateerd:

  • In ieder geval 1 date hebben, en ook echt elkaar aandacht geven, i.p.v. de hele tijd op onze mobiel zitten.
  • Elkaar los laten. (Hiermee bedoel ik ook zonder elkaar dingen doen, buiten de gebruikelijke dingen om.)

Overig gerelateerd:

  • De wasmand aan het eind van iedere week (zo goed als) leeg hebben gewassen
  • Minimaal √©√©ns per week even stofzuigen¬†(**)

 

*Ik neem de doelen van Januari ook weer mee, in zoverre het betrekking heeft op een langere periode.

Dit zijn mijn doelen voor Februari, en ik ga er met volle moed weer aan beginnen. Laat als je het leuk vindt een reactie achter, en laat me weten hoe jouw Januari is geweest! Fijne dag, en prettig weekend alvast!

*hugs* – Me

Geef een reactie

