Sportspullen

Gezien ik steeds vaker sport, vond ik het tijd worden om wat meer (en betere) sportspullen te halen dan ik hiervoor had. Zo had ik maar 1 sport-BH, en eigenlijk geen sportbroeken behalve joggingbroeken en één yoga-achtige joggingbroek die ik ooit eens heb gekocht bij de Primark. Ik dacht, tijd voor vernieuwing/uitbreiding. En altijd goed voor de motivatie, toch? 😉

20170131_002414
Boven:  Primark, HEMA. Onder: Primark.

 

Allereerst ging ik naar de HEMA, en kocht daar een sport-BH (Sport-top is het eigenlijk) voor €8. Verder vond ik daar niet echt iets, en dus ging ik naar de Primark.

Daar vond ik Sport-BH’s (tops) voor ik geloof €4 per stuk. Natuurlijk kon ik weer niet goed kiezen, dus wist ik uiteindelijk deze 3 uit te kiezen.

 

Bij de Primark vond ik ook 2 leuke sportbroeken,20170131_003004
die ook nog eens goed matchen met mijn nieuwe sport-BH’s. De zwarte zit tot net onder de knie, en de grijze tot net op de knie. Helaas merk ik tijdens het sporten dan de zwarte net even te ruim zit, en telkens afzakt. Dit is echter simpel op te lossen door er een koortje in te bevestigen, hier heb ik alleen nog niet de tijd voor gehad.
De sportbroeken kosten geloof ik €4 euro voor de zwarte  (opruiming), en €8 euro voor de grijze.
20170131_003105

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit zijn de setjes die ik er bij in gedachten had:

 

Naast geschikte en leuke sportkleding, was ik ook nog opzoek naar een band voor om mijn arm waar mijn mobiel in kon. Na even zoeken vond ik er eentje bij de HEMA.
20170131_003542

 

Nu ik alle sportbenodigdheden had, merkte ik dat ik eigenlijk iedere dag te weinig water dronk. Ook merkte ik dat wanneer ik tijdens dat ik bezig was op de laptop, een flesje water naast me neerzette, ik deze eigenlijk zonder moeite leeg dronk. Dus ging ik opzoek naar een grotere drinkfles dan 0,5 liter. Uiteindelijk vond ik bij de XENOS, voor €2,44, deze leuke paarse drinkfles van 0,7 liter. En zo krijg ik dus op een “slimme” manier meer water binnen op een dag, door 200 ml per fles meer te drinken. En zeg nou eerlijk, dit staat toch ook veel leuker dan zo’n typisch plastic half liter flesje van Spa o.i.d. 😉
20170131_003732

En dat was het eigenlijk alweer. Met deze nieuwe spullen ga ik in ieder geval gemotiveerd en met plezier naar de sportschool!

*hugs* – Me

 

 

Geef een reactie

