Persoonlijke Doelen 2017

2016 is over, en daarmee is 2017 automatisch begonnen. Buiten merk je er niet veel van, behalve dat het ineens koud lijkt te worden. Echter heb ik 2017 (heel cliché) aangegrepen om een betere versie van mezelf te worden. Hierbij heb ik wat doelen opgezet. Wat algemene doelen voor 2017. Het is mijn plan om iedere maand een aantal “subdoelen” te delen, die allemaal bijdragen aan het behalen van mijn algemene doelen.

Algemene Doelen 2017

(Mental) Health gerelateerd:

  • Mijn streefgewicht behalen en behouden (70-75kg)
  • Strakker in mijn vel zitten
  • Me prettiger in mijn vel voelen

Financieel gerelateerd:

  • Een betaalde/vergoedde werk-/stage-/studieplek vinden en er met plezier naartoe gaan
  • Genoeg verdienen om groter te kunnen gaan wonen
  • Genoeg verdienen om bij te kunnen dragen in het huishouden, én nog een zakcentje over te hebben per maand
  • Genoeg verdienen zodat ik/we een huisdier in huis kunnen halen (hiervoor moeten we groter wonen eerst.)

Relatiegerelateerd:

  • Meer en beter praten (niet dat we dat nu niet doen, maar ik wil het graag zo houden of zelfs verbeteren in dit jaar)
  • Duidelijk aangeven wat ik wel en niet fijn vind gaan
  • Tijd voor elkaar vrij maken, en samen besteden

Overig gerelateerd:

  • Meer blogartikelen plaatsen
  • Beter plannen, en daardoor meer gedaan krijgen
  • Het huishouden goed op poten krijgen en houden

Ik hoop dat ik misschien iemand inspireer om voor zichzelf ook doelen te zetten, en anders vond ik het gewoon fijn dit even op papier te zetten en van me af te schrijven. Bedankt voor het lezen, en een fijne week gewenst!

*hugs* – Me

1 thought on “Persoonlijke Doelen 2017”

Geef een reactie

