Kerst 2016

Allereerst, ik heb een heerlijke kerst gehad, en ik hoop dat jullie ook een fijne kerst hebben gehad! Ik heb een paar foto’s gemaakt, en zou die graag posten als een soort van kleine sfeerimpressie!

De foto’s zijn eigenlijk allemaal van eerste kerstdag, maar laat ik kort vertellen wat ik vanaf de 24e t/m de 27e heb gedaan.

De 24e zijn mijn moeder, mijn vriend en ik naar de (kinder)kerst-mis gegaan in de kerk bij ons in de buurt. Het voelt goed om ieder jaar in ieder geval even één keer naar de kerk te gaan met Kerst, en gewoon even het gevoel van saamhorigheid te voelen.

Eerste kerstdag zijn mijn vriend en ik de hele dag bij mijn ouders geweest. Begonnen met een heerlijke brunch met een visschotel. Daarna hebben we lekker rustig aan gedaan, cadeautjes uitgepakt, een beetje gepraat en een kerstfilm gekeken. Vervolgens hadden we een heerlijk kerstdiner bereid door mijn moeder. Heerlijk verwend voelde ik me die dag al, en niet alleen met alle cadeau’s, maar ook zeker met alle liefde om me heen.

Tweede kerstdag hebben we lekker gedineerd bij de zus van mijn vriend. Geholpen met wat kerstversiering extra ophangen, met de kittens spelen, en waar ik kon geholpen met koken (ik heb o.a. de cupcakes versierd! Waren heel lekker, en heel leuk geworden 😉 )
Ook de vader van mijn vriend was er, en het was boven verwachting gezellig!

Derde kerstdag (is dat iets Zaans?) zijn we gezellig naar een vriend van ons geweest, en hebben daar met een groepje gezeten. Heerlijk chinees gehaald, en zo dus drie dagen achter elkaar een groots en luxe diner. Ik kan niet klagen 😉

Dan zal ik nu de foto’s van eerste kerstdag plaatsen, en wens ik jullie alvast een hele fijne week!

20161225_114504
Ik vroeg mijn vriend iets leuks te doen met de servetten, en dit kwam er uit! Super schattig toch! Dit was de “tafelcombinatie” tijdens de brunch.
20161225_220322
En dit was de “tafelcombinatie” tijdens het diner. Weer zo’n prachtig gevouwen servet!

 

 

20161225_212117
En zo stond het dan, met een waxinelichtje er in, op iedereens bord voor het diner begon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20161225_220010Na het eten hadden we ze op een rijtje gezet. Gaf een erg mooie sfeer.

20161225_215806
En zo zag het er dan uit vanaf het hoofdeinde van de tafel. Zo gezellig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En dat was het alweer! Ik heb helaas geen foto’s van hoe de kerstbomen er uitzagen, of hoe feestelijk we gekleed waren, of hoe lekker het eten er uit zag (en smaakte 😉 Maar daar kan je moeilijk een foto van nemen). Ik dacht daar namelijk heel slim pas aan toen we alweer in bed lagen. Oeps….

3 days till New-Year~

Geef een reactie

