Even bijpraten.

Hehe, dat was me een weekje. Afgelopen donderdag even geen update online, mede omdat ik het ineens druk had, en in de middag ook nog eens zwaar verkouden werd! Altijd fijn.
Nou, wat is er zoal gebeurd na het laatste bijklets-artikel.

Om te beginnen was ik zaterdag 10 december jarig. Ik verliet de tienerjaren, en begon mijn leven als 20’er. Best raar om je te beseffen, maar verder veranderde er natuurlijk niet zo veel. Lekker bij mijn ouders gegeten, en lekker rustig aan gedaan. Ik had een paar boeken gekregen van mijn ouders, dus ik heb lekker dat weekend het eerste boek er van uitgelezen.

Die maandag werd mijn vriend ziek, eigenlijk zou ik die maandag en dinsdag even rust nemen voor de komende drukke decemberweken, maar ineens moest ik het hele huishouden overnemen en voor hem zorgen. Best even omschakelen dus! Dat was eigenlijk, heel saai, wel een beetje de invulling van die maandag tot en met donderdag. En nou zul je denken “Nou.. dat is toch niet zo heel druk ofzo?” Maar voor mij voelde het alsof ik ineens een fulltime job had, omdat ik juist zo toe was aan even 2 daagjes rust, maar dus het hele huishouden moest runnen in mijn eentje.

Die donderdag voelde mijn vriend zich weer wat beter, maarja, zoals het gaat met virussen, toen werd ik verkouden. Nog wel wezen dansen die donderdag, ondanks dat ik me al wat sniffig voelde, maar zeker die nacht merkte ik wel echt dat ik goed verkouden aan het worden was. Vrijdag had ik rijles, en daar ben ik toch maar heen gegaan met een paracetamol op, en gelukkig ging dat best goed!

En dan afgelopen weekend! Heerlijk een weekendje CastleFest gehad met mijn vriend. Wel uiteraard de winter-editie van Castlefest. Omdat we beiden echt flink moe waren, hadden we onszelf van ons spaargeld getrakteerd op een hotelletje er bij, zodat we niet heen en weer hoefden te reizen iedere dag. En laat het nou net zo’n enorme luxe zijn dat die hotelkamer een bad had! Flink van genoten.. 2x per dag in bad is geen straf 😉

En dan komen we alweer aan bij vandaag… Eigenlijk wilde ik gisteren een update-artikel online gooien inclusief weekend, maar heel slecht is het er doorheen geglipt in de planning. Dan maar vandaag!

Ik hoop dat jullie een hele fijne week hebben, en ik hoop donderdag nog iets online te zetten 🙂 (If not: Hele fijne kerstdagen alvast!)

*Hugs* – Me.
4 days till Christmas~

Geef een reactie

