Terug van weggeweest.

Hey allemaal. Ik kan beginnen met sorry zeggen dat ik zo lang niks heb geplaatst, maar dan zou ik sorry zeggen voor tijd voor mezelf nemen. En ik probeer me daar juist -niet- schuldig over te voelen.

Zoals ik al zei, de reden dat ik even niks van me heb laten horen is dat ik even de tijd voor mezelf wilde nemen. Het gaat niet zo lekker met me, en er is veel gedoe rondom geld, werk en nog wat dingen. Ik hoopte dat ik als ik even tijd voor mezelf nam, het beter zou gaan. Maar eigenlijk voelde ik me alleen schuldig dat ik weer iets had laten vallen waar ik voor wilde gaan (deze blog). Daarnaast hielp het niet om tijd voor mezelf te nemen. Dingen zijn niet opgelost, en eigenlijk gaat het daardoor mentaal alleen maar slechter omdat ik me alleen kan focussen op alle negatieve dingen die er in mijn leven gebeuren.

Maar, ik wilde dit geen negatieve post laten zijn. Vanmiddag ga ik met iemand praten die als het goed is me gaat helpen solliciteren bij een vrijwilligerswerkplek die mij ligt. Dus dat is iets positiefs!

Daarnaast, de reden dat jullie nu weer iets van me horen, is omdat het december is. Huh, waarom omdat het december is? Omdat de decembermaand voor mij een belangrijke maand is. Je sluit dingen van het afgelopen jaar af (of dat is de bedoeling), het begint koud te worden en dus heb je een perfect excuus om lekker veel dekens op je bed te leggen en veel truien aan te trekken. Het is een feestmaand, met sinterklaas, mijn verjaardag, kerst, en oud-en-nieuw. En ik leef helemaal op met alle kerstversiering en kerstlichtjes. Mijn vriend en ik hebben echt de afspraak moeten maken dat ik pas in december het hele huisje mag gaan versieren, omdat anders ik al zou beginnen rond augustus.
Mijn plan is om in ieder geval in de decembermaand weer actief te gaan posten. Sfeerimpressies, recepten… Ik weet nog niet wat precies. Ik weet alleen dat ik altijd blij word van de decembermaand, en dat ik dit wil proberen te delen hier.
Als jullie iets graag zouden willen zien qua blogposts deze maand, laat de suggesties alsjeblieft hieronder achter, of op suggestiepagina.

Dan hoop ik jullie vaak te spreken deze maand, en wens ik jullie alvast een hele fijne decembermaand toe!

*hugs* – me
24 days till Christmas~

Geef een reactie

