I wish… – TAG

Hey, en welkom bij alweer een nieuwe tag! Deze keer heb ik de I wish tag ingevuld… Pak een lekker kopje thee er bij, en lees mee!

 

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?

Ik zou heel graag een eigen restaurantje willen, waar je kan lunchen en dineren. Naast restauranthouder, lijkt het me ook heel leuk om iets te doen met muziek. Zangeres ofzo…

 

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?

Een eigen huis… Maar naast dat, ik zou heel graag een eigen zwembad willen. Binnen en buiten.
Maar als ik even naar realistischer en luxe zou kijken, zou ik het houden op een eigen en/of groter huis, met vaatwasmachine.

 

Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?

jade-victorious
Jade – Victorious

Jade en Tori van Victorious, en een dagje met Lagertha uit Vikings lijkt me ook wel heel interessant.
Qua filmkarakter zou ik denk ik voor Hermelien gaan, uit Harry Potter.

 

 

 

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?

Een mooi rustig bos, ergens ik denk ik Noorwegen of Oostenrijk. Op een plaats waar ik rustig mijn tentje op zou kunnen zetten, bij een rustig kabbelend beekje, en waar ik op heldere nachten het Noorderlicht zou kunnen zien.

noorderlicht

 

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?

Heel veel… Pasta zou sowieso op nummer 1 staan. En dan het liefst met een saus op basis van tomaten. Ei zou een heel belangrijke zijn… Sushi…

 

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?

Mijn faalangst.

 

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Ik zou wel graag willen kunnen toveren, net als in Harry Potter, maar of dat een superpower is… Ik zou willen zeggen telekinese, of dingen spontaan kunnen laten ontbranden, maar dat is het ook niet echt. Ik denk dat ik graag met de doden/geesten zou kunnen praten, en mensen hun gedachten zou willen kunnen horen. Al zou ik het wel ook zelf “uit en aan” willen kunnen zetten.

 

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?

Als ik ook de doden tot leven zou kunnen wekken bij deze vraag, dan graag Queen. Anderzijds hoeven ze niet terug bij elkaar te komen, gezien ze dat nog zijn, en zou ik graag Within Temptation wel willen uitnodigen in mijn huisje.

 

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?

Bereid je voor op een lijst…

Berner Sennen, Half Husky (andere helft wolf), 2 labradors (bruine en een blonde), Boskat, Maine Coon, half siamees, een zwarte kat, een schildpadkat…
En als we dan toch all the way gaan, ook alsjeblieft een draak, en een hippogrief.
En ik zou vast nog meer kunnen bedenken… maar ik denk dat ik nu al een behoorlijk landhuis kan vullen 😉

scheurbek1
Scheurbek uit Harry Potter

 

 

 

 

 

 

*hugs* – Me

Geef een reactie

