Unsuccessful Adulting – TAG

Hey allemaal, en welkom bij mijn versie van de Unsuccessful Adulting Tag. Wederom, weer van Teske overgenomen. Veel plezier met lezen!

 

Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?

Ik denk het broodje Döner wat mijn vriend en ik hebben gehaald maandag avond!

 

Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?

Nooit. Tenzij ik echt ziek ben…

 

Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?

Ik kijk eigenlijk nooit TV, gezien we geen TV hebben hier. Maar ik ben toevallig begonnen met het terugkijken van alle Seasons van Victorious. Maar dat is meer een tiener-programma.

 

Wat is het laatste dat je bent vergeten?

Ik blijf deze week om de een of andere reden maar vergeten of ik wel of geen afspraken heb staan op donderdag en vrijdag?! (Op donderdag wel, op vrijdag niet, in case you were interested 😉 )

 

Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?

Jup. Had een sleepover bij een vriendin van me, en toen zijn we in onze pyjama naar de supermarkt gelopen/gefietst.

 

Wat is je meest ranzige gewoonte?

Ik heb eigenlijk geen idee… Puistjes knijpen?

 

Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?

Hah! Toevallig heb ik ze laatst allemaal weggegooid! Als het goed is, geen één dus 😉

 

Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?

Ik vind geen enkele emoji die ik gebruik lelijk… Dat is de hele reden dat ik ze niet gebruik namelijk: Ik vind ze lelijk!

 

Wat is je meest nerderige eigenschap?

Ik denk toch wel mijn passie voor Harry Potter…

 

Wanneer is voor het laatste het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?

Ehm.. Ik laat eigenlijk bijna nooit echt mijn eten mislukken… (Even afkloppen) Ik denk dat de laatste keer was toen mijn vriend en ik Sushi gingen maken, en ondanks dat ik de gebruiksaanwijzing van de rijst goed opvolgde, bakte het onderste deel aan. Maar grotendeels was nog goed te eten, dus echt mislukken vind ik dat ook niet…

 

Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?

Ik ga altijd met mijn nagels over elkaar wrijven… Moeilijk uit te leggen. En ik denk dat ik ook wel op mijn onderlip bijt aan de binnenkant als ik me ongemakkelijk voel.

 

Wat was de laatste rekening die je “verstopte”?

Ik heb nog nooit, in ieder geval niet expres, een rekening “verstopt”… Ben er liever zo snel mogelijk van af 😉

 

*hugs* – Me

Geef een reactie

