All About Autumn – TAG

bos-herfst

 

 

 

 

Hey allemaal, en welkom bij weer een nieuwe tag. Deze week heb ik voor jullie de All About Autumn Tag. Ik kijk enorm uit naar de herst, en zelfs een beetje naar die heerlijke herfststormen (als ik maar binnen mag zitten, met een lekker kopje thee 😉 ) Dus ondanks dat het nog steeds lekker warm is deze dagen, alvast een Herfst-tag. Kijk mee!

 

Wat is je favoriete herfstdrankje?

Mijn favoriete herfstdrankje is toch wel thee.

 

Laat je leukste muts/wanten zien

Ik heb niet echt leuke mutsen of wanten. Mijn wanten zijn simpel zwart van de Hema geloof ik, en wat muts betreft ben ik echt een fan van mijn capuchon van mijn vest, met daaroverheen de capuchon van mijn jas!

 

Welke muziek luister je in de herfst?

Net waar ik zin in heb, net als tijdens de andere seizoenen. Al “mag” ik van mijn vriend dan al wat meer kerstliedjes luisteren en zingen, dus die zullen wat vaker voorbij komen 😉

 

Welk parfum ga je het meeste dragen deze herfst?

Zoals al gezegd tijdens mijn Get To Know Me Tag, draag ik niet echt vaak parfum. Ik denk dat ik echter van wat ik heb staan, het meest zal pakken naar Heat van Beyonce, omdat dat de minst fruitige, zomerse en frisse geur is.

 

Wat is je lekkerste herfst geurkaars?

Zolang er maar kaneel in zit vind ik het prima!
All About Autumn -kaneel.png

 

 

 

Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?

The same as always. Mascara, en mijn wenkbrauwen bijtekenen. Soms als ik echt hele donkere kringen heb, of een hele rode vlek ofzo, pak ik nog wel eens concealer of zelfs foundation er bij. Maar mijn go to look voor als ik gewoon naar buiten ga (dus geen feestje ofzo) zal gewoon mascara en wenkbrauwen blijven!

 

Go to herfst moisturizer?

Ik gebruik geen moisturizer. Maar ik gebruik als crème voor mijn gezicht 1 klein pompje van de My Coconut island hand-and-bodylotion van Treacle Moon.

 

Wat is je favoriete herfst snack?

 Ik denk speculaas koekjes, of warme appeltaart met slagroom en een kopje thee!

 

Hoe ga je verkleed met Halloween? 

pompoenen.jpg
Foto van De Pompoenerie

 

 Ik weet niet of wij wat gaan doen dit jaar met Halloween zelf. Maar we gaan hoogstwaarschijnlijk wel naar De Groote Weiver toe, 29 oktober. Ik denk echter niet dat ik als wat verkleed zal gaan.

 

 

*hugs* – Me

Geef een reactie

