Photodiary week 33

SAM_0260

 

 

 

 

 

Hey en welkom bij mijn tweede photodiary! Deze week alleen foto’s gemaakt met mijn samsung camera. Ik heb bewust alle wolkenfoto’s er uit gelaten, deze zal ik binnen kort nog een keer in een aparte blogpost zetten. Pak een kopje drinken er bij, en kijk mee naar mijn week!

 

Zondag

SAM_0099

Lekker lunchen terwijl ik vlogs terug kijk. Op dit moment zat ik de vlogs van Sabine te kijken.

SAM_0102

Dit is waar ik elke dag naar kijk, als ik aan tafel zit achter mijn laptop.

SAM_0131

Hier zie je mijn vriend die de krieltjes door de marinade heen schept. Van de krieltjes en meer komt dinsdag een recept online!

SAM_0146

En als je het mij vraagt, hoort bij krieltjes mayonaise! Wat is het toch heerlijk om een nieuwe pot te openen!

 

Maandag

SAM_0187.JPG

Van maandag heb ik eigenlijk alleen deze foto! We gingen eten bij vrienden van ons, en aten deze Japanse gezonde pizza. Klinkt misschien een beetje raar, maar het was erg lekker!

 

Dinsdag

SAM_0188.JPG

Ik werd erg blij van deze rietsuikerklontjes in onze suikerpot. Normaal gesproken hebben we altijd gewoon losse suiker er in, maar ik vond dit er zo schattig uitzien!

SAM_0194

Mijn vriend en ik hadden die avond een soort date-avond. We besloten thuis nog het restje ovenfriet op te maken wat we hadden, en dan buiten de deur nog een snack te halen of iets in die richting. Helaas waren toen we naar buiten gingen, alle snackbars al dicht! (Ja, we gingen wat laat, omdat we ook naar de film gingen, en alles mooi achter elkaar wilden doen) Dus toen hadden we eigenlijk alleen patat gegeten als avondeten.

SAM_0197

Hier zaten we te wachten totdat we de zaal in mochten. Gewapend met een kleine zoute popcorn, bak bugles, radler en cola. (geen alcohol onder de 18 he 😉 ) We gingen naar de film Suicide Squad! Was een erg leuke film, en we hebben een leuke avond gehad.

SAM_0201

Ik wilde perse op de terugweg een foto maken van de mooie volle maan. Helaas lukte het niet super goed, maar je krijgt een idee 😉

Woensdag

SAM_0081

Ik had een vrij drukke dag, en onderweg naar mijn eerste afspraak spotte ik deze mooie plantjes! Ik weet niet wat voor planten het zijn, maar ik vind ze wel mooi!

SAM_0079
Close-up van het rode plantje.

 

SAM_0204

Dit was het uitzicht wat ik had bij mijn eerste afspraak. Niet verkeerd toch? 😉

SAM_0208

Na mijn eerste afspraak ging ik door, samen met mijn vriend, naar het huis van zijn zus. We zouden daar even de plantjes water geven, en ik kon het niet laten een paar foto’s te maken van de prachtige planten die ze in haar tuin heeft staan!

SAM_0210

SAM_0211

SAM_0213

SAM_0214

SAM_0215

SAM_0217

SAM_0219

SAM_0221

 

SAM_0223

Nadat we klaar waren bij zijn zus, gingen we door naar mijn ouders, waar we iedere woensdag eten. Ook hier waren zulke mooie planten binnen en buiten! Dat ik besloot
ook hier een aantal foto’s van te maken 🙂

SAM_0229

SAM_0231

SAM_0232

SAM_0238

Dit is natuurlijk geen plant, maar ik vond het wel een leuk zo!

SAM_0239

SAM_0240

SAM_0241

SAM_0242

SAM_0243

Ik vond dit bijtje zo enorm lief! Ik ben eigenlijk bang voor wespen, bijen, en hommels… Maar ik vond dit wel een lief bijtje 😉

SAM_0244

SAM_0246

Mam, je hebt een mooie rozen!

SAM_0249

En ik spotte de eerste rijpe braam (die ik zie dan) in de tuin van mijn ouders!

SAM_0250

Omnomnom! Ik heb hem als een lief vriendinnetje aan mijn vriend gegeven, omdat die heel erg van verse bramen houdt 😉

SAM_0225

En natuurlijk standaard even knuffelen met “mijn” konijntje Zoefie!

SAM_0233

He, wat kom jij doen?

SAM_0234

Knuffelen! Ze hield nooit zo van opgepakt worden, maar ik probeer nu iedere week er even de tijd voor te nemen, en haar na haar even lekker geaaid te hebben, haar op te pakken en te knuffelen. Ze lijkt het steeds fijner te vinden!

SAM_0256

Toen we weg wilden gaan, waren deze leuke lampionnetjes in de gang aan. Ik houd zo erg van lampjes!

SAM_0260

SAM_0262

Buiten maaktte mijn vriend me attent op deze lieve licht roze bloemetjes. Nou vooruit, maken we daar toch ook een foto van!

 

Van donderdag, vrijdag en zaterdag heb ik geen foto’s gemaakt. Ik was een beetje ziekjes donderdag en vrijdag, en heb eigenlijk de hele dag een beetje op bed gehangen, en een beetje aan tafel gegamed. Zaterdag hadden we een barbecue bij een vriend, en het was daar zo gezellig dat ik eigenlijk vergeten ben foto’s te maken, sorry!

En dit was mijn week alweer! Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te lezen, ondanks dat er 3 dagen missen, en te kijken! Wat gaan jullie volgende week doen?

*hugs* – me

 

Geef een reactie

