Get to know me – TAG

get to know me tag
Welkom bij de eerste tag die ik post op mijn blog! Het leek mij wel toepasselijk om te beginnen met de ‘Get to know me tag’. Ik heb hem van Teske overgenomen.


Geboortejaar?

Ik ben geboren in het jaar 1996.

Hoe lang ben je?

Ik ben ongeveer 1.80m lang.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Hoe cliche het ook mag zijn, ik denk vrijwel iedere ochtend aan hoe blij en gelukkig ik ben dat ik iedere ochtend opnieuw wakker mag worden naast mijn vriend, en dat hij voor mij “gekozen” heeft!

Waar ben je op dit moment?

Op het moment van schrijven bevind ik mij aan de tafel in ons studiootje. Basically onze eettafel, maar gezien we maar 1 tafel hebben (we wonen erg klein) is het eigenlijk gewoon de tafel 😉 .

Single/relatie?

Mijn vriend en ik zijn op dit moment bijna 3 jaar samen (2 jaar, 9 maanden, 2 weken, en 4 dagen. Om maar even precies te zijn!)

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

Zorgzaam, gek, lief, en temperamentvol.

Emma Watson
Guy/Girlcrush:

Moet ik even eerlijk zeggen dat ik nooit echt een crush heb gehad. Ik heb echter bijvoorbeeld Emma Watson altijd een erg mooie vrouw gevonden!

Wat zou je op dit moment graag willen?

Wat ik op dit moment graag zou willen… Lastige vraag. Op dit moment… zou ik graag een groter huisje willen hebben. (Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dit absoluut niet materialistisch. We wonen simpelweg echt heel erg klein, in een +/- 21m2 studiootje, wat maar 1 kamer (en een badkamertje) heeft. We houden heel veel van elkaar, maar zelfs de meest verliefde personen hebben af en toe even een eigen ruimte nodig, toch?)

Wat is je doel in het leven?

Mijn doel in het leven is gelukkig, en zelfstandig worden. Met het laatste bedoel ik mijn eigen geld binnen halen, en niet meer afhankelijk hoeven zijn van iemand.
Het liefst in een eigen huis, samen met mijn vriend, en een heleboel huisdieren. Ook lijkt later een kindje me wel iets moois.

Waar ben je bang voor?

Naast het typische dat ik bang ben voor spinnen?
Mijn grootste angst is de mensen verliezen van wie ik houd. En dan met namen ze te verliezen, terwijl ik er (misschien) nog wat aan had kunnen doen om het te voorkomen.
Daarnaast heb ik faalangst.

Heb je je rijbewijs?

Nope, -nog- niet. Ja, je leest het goed! Ik ben bezig met rijlessen! (Ik heb er al welgeteld 3 gehad 🙂 )

Nagellak of lippenstift?

Mag ik ook geen van beiden kiezen? Maar als ik dan toch maar braaf de vraag beantwoord… Ik heb vroeger wel nagellak gedragen, maar naast de keren dat ik van mijn moeder haar stash wat pakte en opsmeerde, nooit lippenstift.
Nagellak dus! (en dan het liefst zwart, of andere mooie donkere kleuren)

 

kerstlichtjes!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Herfst/winter!
Ik verbrand super snel, dus ik vind het heerlijk als de zon niet 24/7 op m’n huid schijnt. En zoals je in de photodiary van zondag al hebt kunnen lezen, houd ik enorm van de mooie luchten als het bewolkt is, of regent! Tevens ben ik in December jarig… En natuurlijk Kerstmis! Ik houd van Kerstmis. Kerstlichtjes… Kerstliedjes… De sfeer… Het eten… Is het al Kerstmis?

Wil je ooit gaan trouwen?

Ja. Ik wil graag ooit trouwen. Mijn vriend en ik zijn er echter wel over eens dat het trouwen niet noodzakelijk is, om van elkaar te houden. Zeker als het uiteindelijk makkelijker wordt voor bijvoorbeeld kinderen, huis, o.i.d. zullen we zeker gaan trouwen. Al heeft het voor mij ook wel een zwaardere betekenis, en dat weet mijn vriend ook. Ik vind het iets moois en magisch hebben, en wil dit dan ook graag beleven.

Ben je een healthy-freak?

Niet dat ik weet. Ik doe mijn best om op mijn gewicht en eetpatroon te letten, maar een healthy-freak ben ik niet.

mijn haar
Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Van nature ben ik blond. Echter verf ik het nu net even langer dan een jaar rood!

 

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Momenteel hoef ik niet echt iets. Ik vind altijd wel wat bij Attitude-Holland of bij de Large als ik even ga zoeken, maar op het moment heb ik niks wat ik heel graag wil. Oke, naast echt leren plateaulaarzen dan…

Heb je tattoos?

Nope. Betekent niet dat ik er tegen ben. Ik heb gewoon nog niet de behoefte gehad om iets op mijn lichaam te laten tatoeëren.

Heb je piercings?

Ik heb 2 gaatjes in ieder oor, als dat telt? Anderzijds, nee. Ik zou wel graag een Helix willen, en misschien een navelpiercing.

Draag je een bril?

Jazeker!

Wat is jouw perfecte pizza?

Ik houd eigenlijk niet zo van pizza…
Maar ik heb shoarma-pizza leren waarderen! Oh, en de flammkuchen met crème fraîche, ui en spekjes vind ik erg lekker!

Favoriete eten/drinken?

Voor eten geldt pasta. Sowieso pasta. Op een close tweede plek komen maïs, sushi, en ei.
Wat drinken betreft… Heb ik niet echt een favoriet. Ik vind thee lekker, chocokoffie… maar ik heb zeker geen favoriet.

SAM_0088
v.l.n.r: Like a jump in the pool- Essence ; Mango Temptation – Victoria’s secret ; Heat – Beyonce ; Blossom water, Cherry blossom – Rituals ; Parfum die mijn vriend ooit heeft gemaakt


Wat is je favoriete parfum?

Ik heb niet echt een favoriet! Ik draag ook pas sinds kort eigenlijk parfums/body-splashes.

 


Wat is het laatste wat je kocht?

Ik denk boodschappen… Saai he 😉

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?

Ik gok dat ik toen heerlijk mijn vriend aan het knuffelen was, terwijl ik aan het slapen was. Of hij mij natuurlijk.

Favoriete ijsje?

Wederom niet echt een favoriet… Maar de strijd gaat wel tussen Solero tropical, en Ben&Jerry’s cookie dough.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

Geen van beiden. Ik slaap vrij licht (als ik m’n vriend moet geloven), en houd ook niet zo van vroeg opstaan!

Wat zijn je plannen voor 2016?

Een huishouden op poten zetten, en houden! En een eigen inkomen krijgen.

Met hoeveel kussens slaap jij?

Dat is eigenlijk een grappig verhaal. Bij mijn ouders thuis was ik gewend om zonder kussen te slapen! Pas sinds ik samen slaap met mijn vriend, ben ik een kussen gaan gebruiken! En dan eigenlijk ook alleen nog het liefst op de momenten dat we elkaar knuffelen (wat vrijwel altijd is, maar alsnog), zodat mijn nek niet een enorme boog moet maken om zijn arm heen, en wat extra steun heeft. Echter word ik ook alsnog vaak genoeg wakker met mijn hoofd onder mijn kussen geschoven!

Ben je een ochtend of avond persoon?

Avond. Of eigenlijk avond en nacht.

Ben je geordend of rommelig?

Een geordende chaos, zoals ik het graag zelf noem.

Wat wil je op dit moment graag zien?

Ik heb werkelijk waar eigenlijk geen idee…

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Een groter huis, een eigen gezinnetje, en een gelukkig leven!

Wie mis je op dit moment?

Niemand eigenlijk! Dat komt omdat de persoon wie ik het meeste miste, ik mee samen woon, en dus hoef ik hem bijna nooit meer te missen!

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Ik denk mijn ogen, en handen.

Ben je verlegen?

Hangt er van af. Ik kan heel verlegen zijn, maar ik kan ook zo op een wildvreemde afstappen en een gesprek beginnen. Ik ben in ieder geval niet te verlegen van me af te bijten als iets me niet aanstaat.

Heb je een accent?

Ik ben geboren en getogen in de Zaanstreek, dus ik zal wel een (licht) Zaans accent hebben. Echter heb ik het ‘talent’ om zodra ik iemand met een accent hoor praten, heel snel dat accent over te nemen… tot het punt dat ik soms moeite heb met weer ‘normaal’ te praten.

Zussen/broers, hoe oud?

Nope. Ik ben enigstkind.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Momenteel ziet mijn dagelijkse leven er vrij saai uit! Wakker worden, thee/koffie drinken, beetje gamen, beetje huishouden, en dat gedurende de hele dag, tot het weer tijd is om naar bed te gaan.

Ik hoop dat je de tag leuk vond, en voel je vrij hem over te nemen!

Psst, welke tag lijkt jou leuk van mij te zien? Laat het weten in de reacties 😉

*hugs* – me

1 thought on “Get to know me – TAG”

Geef een reactie

