Fooddiary 14-08-2016

SAM_0105

 

 

 

 

 
Hey daar! En welkom bij mijn fooddiary van 14-08-2016! Ik zal onder iedere maaltijd even zeggen hoeveel kcal het waren, mocht je daarin geinteresseerd zijn! Laten we kijken wat ik heb gegeten.

Ontbijt

 

SAM_0093
Kcal: 56

Ik begon de dag met een kopje Chococappuccino van Senseo! Met 1 schepje rietsuiker.

Lunch

 

SAM_0094
Kcal: 365

Als lunch nam ik een Foccacia met geitenkaas en cherrytomaatjes. Erg lekker!
Hierbij nam ik een glas multifruit.

SAM_0095
Kcal: 110


Tussendoor

SAM_0105
Kcal: 48

Ik begon het  koud te krijgen, en dus besloot ik een lekker kopje thee te nemen. Mijn keuze viel op een kopje Herfst-thee! Lekker kruidig, en vol van smaak. Omdat ik hou van zoete thee, had ik hier nog 3 schepjes rietsuiker aan toegevoegd.

SAM_0111
Kcal: 0

Ik begon dorst te krijgen richting het einde van de middag, en dus nam ik een glas water. Of beter gezegd… een halve liter!

 

 

 

 

 

Avondeten

SAM_0167
Kcal: 558

Het avondeten bestond uit zelfgekruide krieltjes, zelfgemarineerde kip, en een zelfgemaakte fruit salade. Van dit diner komt volgende week dinsdag een recept online!

Hierbij dronk ik weer een halve liter water.

Tussendoor

SAM_0180
Kcal: 86

En na het avondeten kreeg ik toch weer trek… En wel te verstaan zoete trek 😉 Dus pakte ik er een KitKat-mini bij.

Tijdens het schrijven van deze fooddiary kreeg ik weer dorst, en heb ik nogmaals een halve liter water gepakt en opgedronken! Ik heb hier alleen geen foto meer van gemaakt, maar ik denk dat jullie nu wel weten hoe dat glas met water er uit ziet 😉

*edit*
Na het schrijven van deze blogpost, heb ik nog verder zitten werken. En ik kreeg me toch een enorme dorst! Ik heb in totaal nog 1 liter water gedronken tijdens het werken, en daarna nog een halve liter voor het slapen gaan. (ach, brengt mijn totaal aan water voor vandaag op 2,75 liter, wat voor de verandering niet verkeerd is, ben normaal een slechte water drinker)

Kcal totaal: 1221

Ik hoop dat jullie veel plezier hebben gehad in het lezen van deze fooddiary, en dan wens ik jullie nog een hele fijne dinsdag!

Psst, wat is jouw favoriete ontbijtje? Laat het weten in de reacties 🙂

*hugs* – me

 

 

 

 

Geef een reactie

