Photodiary (instagram editie) week 32

 

12 cloudy

Hey, en welkom bij mijn eerste photodiary. Omdat ik deze blog pas op zaterdag 13-08-2016 ben gestart, heb ik nog niet een heleboel foto’s gemaakt. Echter heb ik er wel een aantal op instagram geplaatst, dus deze zal ik hier delen! Volgende keren zal het een mengeling worden tussen Instagram, en foto’s die jullie nog niet gezien hebben.

Maandag kwamen mijn vriend en ik laat thuis van een weekend Castlefest, dus van die dag heb ik geen foto’s.

1 HP mug
Dinsdag begon ik de dag met een lekker kopje chocokoffie uit mijn nieuwe Harry Potter mok, die ik heb gekocht op Castlefest. Ik ben best wel een grote Harry Potter fan, dus dit was een behoorlijk geluksmomentje voor mij.

2 deathly hallows
Later die dag deed ik mijn nieuwe ketting om, wederom van Harry Potter. Het Deathly Hallows teken! Tevens is dit mijn tweede souvernir van Castlefest. Hier moest ik uiteraard ook een foto van plaatsen op Instagram. (Hoe bedoel je Harry Potter fan).

3 league
Dinsdag nacht nog een potje League of Legends voor het slapen gaan! (Ging niet super goed, maar wel lol gehad!)

4 selfie
Woensdag aten we bij mijn ouders, zoals we eigenlijk bijna elke woensdag doen. Terwijl ik zat te wachten tot het eten klaar was, besloot ik dat ik wel weer eens een selfie kon maken, zeker met die mooie witte egale muur als achtergrond. Ik heb het altijd heel moeilijk gevonden om op foto’s te staan, en vond mezelf er nooit leuk uitzien, laat staan op foto’s. Echter begin ik het steeds leuker te vinden, en begin ik het meer als een uitdaging te zien om een leuke foto van mezelf te maken, of te vinden. Echter vond ik het wel jammer dat zo duidelijk te zien is dat na even meer dan 2 weken, er al zoveel rood uit mijn haar is, en al hele blonde plukken te zien zijn. Maarja, moet ik maar weer mijn vriend lief aankijken, of hij het opnieuw wil verven.

5 kwartetten
Die avond na het eten speelden mijn moeder en ik nog een aantal spelletjes kwartet. Tijdens dit potje met ons Jip-en-Janneke kwartetspel, won ik -hard-. Sorry mam.

6 funny cat
Donderdag ochtend werd ik wakker met dit grappige plaatje bovenaan mijn tijdlijn op facebook. Ik werd er zo vrolijk van, dat ik hem graag wilde delen.

7 cheese bacon pancake
Sinds ik op Castlefest een spek-kaas pannenkoek had gegeten, had ik er weer zin in. Dus besloot ik deze dag er zelf eentje te maken als lunch. Mijn vriend vond het niet erg ;).

8 rainy day
Het was die dag echt typisch herfstweer. Grijze luchten, vrij harde wind, en regen. Niet hetgeen wat je verwacht halverwegen Augustus. Maar desalnietemin, werd ik er wel blij van. Ik hou zo erg van de geur van regen! En ik vind het altijd een heel cosy gevoel geven (tenminste, als je lekker binnen kan zitten…)

9 pentagram kaars
Hij komt bij de Large vandaan.

Doordat het die dag zulk herfstweer was, was het ook al vroeg donker aan het worden. Ik besloot lekker kaarsjes aan te steken, voor wat sfeer, warmte en licht. Dit is een waxinelichthouder die ik afgelopen jaar voor mijn verjaardag heb gekregen, en ik vind hem zo leuk!

10 eazie wok
Vrijdag hadden we afgesproken met een vriend in de stad, en na wat rondgelopen te hebben, hadden we best wel honger gekregen. We besloten te gaan lunchen bij Eazie, een restaurant wat zich ook in Zaandam bevindt. Ik had udonnoodles met zalm, en de groenten/toppings en saus die ik standaard neem. Was erg lekker!

11 orchidee
Bij thuiskomst werd ik blij van hoe mooi ons kleine Orchideetje er bij stond. We hebben hem ergens deze week gekocht bij de AH, en hij is zo mooi!

12 cloudy
En dan zijn we alweer bij zaterdag! Bij het wakkerworden werd ik verrast met een prachtig uitzicht! Zulke prachtige wolken, ik kan er echt gelukkig van worden.

En dit was het dan alweer voor deze week! Ik hoop dat je het leuk vond om deze foto’s te bekijken, en zo een klein kijkje in mn leven te krijgen!
Fijne dag!

*hugs* – me

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Photodiary (instagram editie) week 32”

Geef een reactie

